Verzending van uw pakket

De levering van steppen is altijd uit eigen voorraad. De pakketten worden bezorgd door GLS pakketdienst (onze trouwe pakketdienst waarmee we al meer dan 20 jaar succesvol samenwerken). Als het pakket verzonden is, krijgt u via een e-mail een track en trace link zodat u het pakket kunt volgen. Veel klanten laten hun bestelde step bezorgen op het werk of bij de buren als ze zelf niet thuis zijn. De chauffeur komt bij u langs tussen 09.00 uur en 17.00 uur. Als u kiest voor een ander bezorgadres, geef dit dan even aan bij uw bestelling. Uw particuliere bestelling wordt gratis bezorgd in Nederland bij een totaalbedrag van boven de € 50,-. Voor bestellingen tot € 50,- vragen wij € 6,75 verzendkosten.

  • Maandag t/m donderdag: bestelt u op Stepfabriek.nl voor 16.00 uur, dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden. U kunt het pakket de volgende werkdag verwachten.
  • Vrijdagochtend: bestelt u op Stepfabriek.nl voor 11.00 uur, dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden. U kunt het pakket op maandag verwachten.
  • Let op, GLS bezorgt niet op zaterdag!
  • Vrijdagmiddag t/m zondag: bestelt u op Stepfabriek.nl tussen vrijdagmiddag 11.00 uur en maandag 16.00 uur, dan wordt uw bestelling maandag verzonden. U kunt het pakket dinsdag verwachten.

Bent u niet thuis? Geen probleem. U krijgt een bericht in uw brievenbus met een telefoonnummer van het GLS-depot bij u in de buurt. Het pakket ligt daar dan voor u klaar om het zelf op te halen of u kunt een nieuwe bezorgdatum afspreken via de GLS Pakketshop. Voor Pakketshop-adressen kijkt u op de GLS-website .

Retourzending van uw pakket

Stel dat de kleur of de maat van de step u niet past, neem dan binnen 1 week contact met ons op. Wij laten de step in de originele doos dan op onze kosten ophalen op de dag dat het u past. Echter, alleen 100% nieuwe en onbeschadigde steppen die weer als nieuw verkocht kunnen worden, nemen wij retour. U krijgt binnen 10 dagen uw geld incl. eventueel gemaakte transportkosten teruggestort op uw bankrekening. Vergeet niet het aankoopbewijs in de doos te doen als het pakket wordt teruggestuurd. Wilt u er tevens voor zorgen dat de step goed verpakt wordt, zodat er geen transportschade kan ontstaan gedurende de transport naar ons magazijn? Het is heel vervelend voor u als bij het terugsturen toch nog transportschade ontstaat. Verpak de step dus extreem goed (veel karton om het frame en metalen delen). Onze retoursteppen met transportschade verkopen wij tegen een lagere prijs via de salepagina.